Sıkça
Sorulan
Sorular

Teslimat numaramı nasıl öğrenebilirim?

Gönderiniz Aykargo ekibi tarafından teslim alındığında size bizden ya da sipariş verdiğiniz kurumdan SMS ya da mail bilgilendirmesi gelecektir. Burada teslimat numaranız yer alır. Eğer ilave sorunuz var ise sipariş verdiğiniz kurumun müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Teslimat numaranızla www.aykargo.com.tr ana ekranında yer alan 'gönderi takibi' alanından sorgulama yapabilirsiniz. İlave bilgi ihtiyacınız olduğunda 444 75 48 numaralı müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

Kargom ne zaman teslim edilir?

Tahmini teslimat tarihiniz size iletilen SMS ya da mail bilgilendirmesinde yer almaktadır. İlave bilgi ihtiyacınız olduğunda 444 75 48 numaralı müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

İade numaram oluştu, ne zaman iadem alınır?

İade talebiniz ve numaranız oluştuktan sonra 48 saat içerisinde sizle iletişime geçip iade alımı yapılmaktadır.

Adresime gelinmiş ancak ben adreste değildim, gönderimi nasıl teslim alabilirim?

Adresinize ertesi iş günü (Cumartesi günü dahil) tekrar teslimat yapabiliriz ya da ilgili Aykargo Teslimat Noktası'ndan gönderinizi teslim alabilirsiniz.

Teslimat sırasında siparişimi kontrol edebilir miyim?

Gönderinizi teslimat esnasında Aykargo ekibi ile birlikte kontrol edebilirsiniz.

Gönderimi teslim alırken kimlik göstermek zorunlu mu?

Gönderi güvenliğiniz adına kimlik kontrolü zorunludur. Ayrıca 11.06.2009 tarih ve 27255 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Karayolu Taşıma Yönetmeliği’nin 43/12 maddesine göre kargo şirketleri gönderiyi teslim ederken alıcının kimlik bilgilerini almak ve kaydetmekle yükümlüdür.

Hangi illerde dağıtım yapıyorsunuz?

Şuan İstanbul, Kocaeli(belirli ilçelerde), Ankara(belirli ilçelerde) illerinde hizmet vermekteyiz. Türkiye geneline yayılımımız hızla devam etmektedir.

Hizmet türleriniz ve teslimat seçenekleriniz nelerdir?

Hizmet türlerimiz ve teslimat seçeneklerimize www.aykargo.com.tr/hizmetlerimiz linkinden ulaşabilirsiniz.

Gönderimi hangi şube teslim edecek? Şube bilgilerine nereden ulaşabilirim?

Teslimat şubenize web sitemizin ana ekranında bulunan gönderi takip alanından, Aykargo Teslimat Noktalarımızın bilgilerine ise www.aykargo.com.tr/teslimat-noktalarimiz linkinden ulaşabilirsiniz.

Gönderimi başka biri teslim alabilir mi?

Adresinizde bulunan farklı bir kişiye TC Kimlik numarası ve imza karşılığında teslimat yapılabiliriz. Bunun öncesinde teslimat bilgilerinizi sipariş verdiğiniz kurumun müşteri hizmetlerinden güncelleyebilirsiniz.

Hangi günler ve saat aralığında teslimat yapıyorsunuz?

Haftanın 6 günü (Pazar günü hariç) 08:00 - 20:00 aralığında teslimat yapılmaktadır.

Teslimat bilgilerimi ( adres, telefon, teslim edilecek kişi vb.) değiştirebilir miyim?

Teslimat bilgilerini değiştirme talebinizi sipariş verdiğiniz kurumun müşteri hizmetlerine ve 444 75 48 Aykargo Müşteri Hizmetlerimize iletebilirsiniz.

Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişinize ait iade talebini sipariş verdiğiniz kuruma, web siteleri ya da müşteri hizmetleri üzerinden yapabilirsiniz. Aykargo olarak biz, kurumdan iade iş emri gelmediği ya da size bir iade numarası verilmediği sürece iade işleminizi maalesef gerçekleştiremiyoruz.

Gönderim teslim olurken nelere dikkat etmeliyim?

Gönderinin dış ambalajında herhangi bir hasar olup olmadığının kontrolünü yaparak teslim alabilirsiniz.

Sipariş verdiğim kurumdan herhangi bir gönderi bilgisi (gönderi takip numarası) gelmedi, ne yapmalıyım?

Size herhangi bir gönderi takip numarası iletilmemesi siparişinizin henüz kurum tarafından hazırlanıp bize teslim edilmediği anlamına gelmektedir. Siparişinizi verdiğiniz kurumun müşteri hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Web sitenizde gönderi takibi yaptığımda belge düzenlendi, şubeden çıktı, transfer sürecinde, varış şubesinde, dağıtıma çıkarıldı, teslim edildi gibi bilgiler var.Bunların anlamı nedir?

Belge düzenlendi Siparişiniz, sipariş verdiğiniz kurumdan bize teslim edilmiştir.
Şubeden çıktı Siparişiniz, gönderildiği şubeden transfer aracına verilmiştir.
Transfer Sürecinde Siparişiniz, gönderildiği şubeden size teslim edecek şubeye hareket etmektedir.
Varış şubesinde Siparişiniz size teslim edecek şubeye inmiştir.
Dağıtıma çıktı Size teslimat yapılmak üzere dağıtıma çıkmıştır.
Teslim edildi Tarafınızdan ya da sizin yönlendirdiğiniz ilgili kişi tarafından gönderiniz teslim alınmıştır.

Aykargo Teslimat Noktası, Aykargo Şubesi olmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Web sitemizin www.aykargo.com.tr/iletisim sayfasında 'bize yazın' formunu doldurup bize iletebilirsiniz. Değerlendirip hızlıca dönüş yapılacaktır.

Müşterilerimiz